loading...

Saturday 10 December 2016

Korang kena buat 'BENDA TU' depan kami semua, kalau tidak korang tak boleh kahwin.!!



Amalan bodoh apa la yang di amalkan oleh sesetengah keluarga di China ni. 

Kalau korang nak tahu, di salah sebuah tempat di China, pasangan baru berkahwin perlu melakukan hubungan seks di depan tetamu. 

Kalau kat Malaysia ‘malam pertama’ pengantin kat dalam bilik je, tapi di China, ‘Malam pertama’ pengantin perlu dilakukan didepan tetamu yang hadir. 

Satu video pasangan China tengah melakukan seks dan dipaksa oleh tetamu, telah viral di media sosial China. 

Pasangan ini perlu melakukan hubungan seks betul­betul di depan tetamu, dan tetamu boleh sendiri pegang dengan tangan mereka untuk pastikan pasangan ini betul­betul lakukan seks atau pun tidak

Pasangan ini akan berselindung dengan selimut, dan tetamu akan mula minta pasangan ni untuk tanggalkan semua pakaian sehingga berbogel. 

Pengantin perempuan mula tanggalkan semua baju dan serahkan pada tetamu, lelaki tu pun turut tanggalkan semua baju. 

Tetamu mula suruh isteri tindih badan suami, dan tekan punggung isteri untuk paksa dorang melakukan seks tanpa rela.

Ada beberapa tetamu tak puas hati, dorang tak percaya yang pasangan pengantin ni dalam keadaan bogel dan lakukan hubungan seks. 

Dorang dah tarik selimut pasangan sehingga terdedah susuk tubuh pengantin tersebut. Nak berkahwin pun dah macam nak buat penggambaran filem lucah. 

Nampak sangat tetamu kat situ dah sangap nak tengok adegan lucah pasangan pengantin itu. Sebab tu dorang dok paksa pengantin tu untuk buat seks di depan dorang. 

Amalan bodoh apa la yang dorang buat ni, awat tak tunjuk je terus step­step lakukan hubungan seks dengan isteri pada tetamu. Kan Senang..! Macam jilake betul amalan ni.  



0 comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru

loading...