loading...

Monday 28 November 2016

Dua Tahun Saya Pakai Kondom Macam Mana Pula Isteri Saya Boleh Mengandung



Dua Tahun Saya Pakai Kondom Macam Mana Pula Isteri Saya Boleh Mengandung| luah lelaki 40 yang sudah merasa Cukup miliki anak dua,yang memiliki pernampilan segak tinggal di sebuah rumah sewa bertingkat  di ibu kota.
Beliau memilih memakai kondom sepanjang tempoh dua tahun saat berhubungan intim dengan isterinya Qaren 32 karena tidak mahu anak lagi.Tapi sayang beberapa bulan lalu isterinya telah melahirkan seorang bayi lelaki.
Pada oktober lalu Qaren telah melahirkan anak ketiganya,di tengah kebahagiaan seorang isteri mendapat anak lelaki yang selama ini di idam idamkannya menjadi haru apabila suaminya enggan mengakui bayi itu adalah anak mereka.
Bahkan dia menuduh isterinya selingkuh dengan lelaki lain sepanjang ketiadaanya,hingga permasalahan salah paham itu akhirnya dibawa kepejabat agama rabu 9.11.2016.
Qaren berharap suaminya itu sedar dengan kesalahannya yang tidak mengakui anak ketiganya itu.
Menurut Qaren suaminya itu memang tidak mahu memiiki anak lagi selepas dia melahirkan anak kedua, dengan alasan kebutuhan ekonomi yang semakin meningkat.
Pada tahun 2011 Qaren terpaksa mengalah dengan mengamalkan pil perancang,dan melepaskannya pada tahun 2014 selepas suaminya itu bersetuju memakai kondom bila berhubungan badan.
Pada awalnya rancangan mereka berjalan lancar hingga pada penghujung tahun lalu Qaren disahkan mengandung,karena kondom yang dipakai suaminya itu bocor.
Takut dipaksa suami untuk digugurkan,Qaren memilih untuk mendiamkan diri dan menyembunyikan kandungannya dalam beberapa bulan,kebetulan pada tahun itu suaminya yang bekerja sebagai pegawai kapal laut hampir 6 bulan tidak balik kerumah.
Sementara Suami Qaren berkata dia geram dengan isterinya yang tidak mengaku bahwa dia mengandung ketika itu apabila ditanya.
“Katanya takut saya marah dan menyuruhnya menggugurkan kandungan”,kata lelaki yang enggan di sebut namanya itu.
Menurutnya, ia memang tidak berkeinginan punyai anak lagi,apatah lagi kehidupan ekonomi yang semakin meningkat,dia yang bekerja sebagai kuli kapal merasa tidak mampu untuk memenuhi kebutuhan keluarganya yang sedia ada,ditambah lagi isterinya yang enggan untuk bekerja konon mengurus anak anak.
Bagaimanapun permasalahan ini hakim mahkamah masih belum memutuskan sembarang penyelesaian,hingga hasil DNA bayi berkenan dikeluarkan oleh pihak hospital.

0 comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru

loading...