loading...

Wednesday 31 August 2016

Akibat langgar pantang, ini terjadi kepada Yana Samsudin

Pada: Khamis, 1 September 2016
Anak Artis, Berita Artis, Bersalin, Pelakon, Yana Samsudin,
Gara-gara melanggar pantang, Yana Samsudin memberitahu dia mengalami bentan ketika dalam proses berpantang selepas melahirkan anak sulungnya pada 21 Julai lalu.

Yana berkata, perkara tersebut terjadi selepas secara tidak sengaja dia melanggar pantang dengan memakan makanan sejuk yang tidak sesuai dengan ketahanan badannya.

"Saya ada lebih kurang seminggu lagi proses berpantang, sepanjang proses ini memang agak sukar juga kerana saya bersalin secara pembedahan dan sukar untuk bergerak akibat luka.

"Dua kali saya alami bentan dan demam mengejut serta menggigil seluruh badan akibat tersalah makan.

"Kali pertama saya rasa ia mungkin berpunca saya makan sayur bayam, walaupun ada membaca serba sedikit tentang pantang larang tapi ia bergantung kepada badan masing-masing juga," ujarnya kepada mStar Online

Tag : Anak Artis , Berita Artis , Bersalin , Pelakon , Yana Samsudin

0 comments:

Post a Comment

Artikel Terbaru

loading...